Mamy 10886

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   1321
Temat pracy:  

Procesy dostosowawcze w działalności marketingowej XYZ w obliczu jednolitego rynku Unii Europejskiej

Liczba stron:   80

Spis treści / plan pracy:
Wprowadzenie........... 4

Rozdział I.
Geneza i kształtowanie jednolitego rynku Unii Europejskiej
   1. Aktualna sytuacja ekonomiczno - rynkowa w Europie........... 6
   2. Ogólna charakterystyka rynku Unii Europejskiej........... 9
   3. Charakterystyka rynku chemikalii w Unii Europejskiej ...........23

Rozdział II.
Korzyści i perspektywy wynikające z integracji w ramach Unii Europejskiej dla XYZ jako przedstawiciela polskich przedsiębiorstw
   1. Koszty i korzyści integracji z Unią Europejską dla polskich przedsiębiorstw ...........28
   2. Struktura handlu zagranicznego przemysłu chemicznego ...........31
      2.1. Polski przemysł chemiczny - krótka charakterystyka ...........31
      2.2. Problemy dostosowawcze polskiego przemysłu chemicznego ...........35
      2.3. Szanse i zagrożenia polskiego przemysłu chemicznego........... 36
   3. XYZ jako przedstawiciel polskich przedsiębiorstw ........... 39
      3.1. Ewolucja i rozwój XYZ na przestrzeni lat........... 39
      3.2. Uwarunkowania strukturalno - organizacyjne zmian w działalności marketingowej XYZ ...........42
      3.3. Zagrożenia i szanse dla XYZ wynikające z integracji z Unią Europejską........... 52
      3.4. Niezbędne działania dostosowawcze dla XYZ ...........57
   4. Perspektywy rozwoju XYZ po zjednoczeniu rynków Unii Europejskiej ........... 59

Rozdział III.
Dylematy działania przedsiębiorstw zdywersyfikowanych w obliczu tworzenia jednolitego rynku Unii Europejskiej na przykładzie XYZ
   1. Pojęcie dywersyfikacji........... 62
   2. Produkt, a programowanie i organizowanie działań handlowych........... 64
   3. Polityka marżowo - cenowa, a jakość jako element kształtowania struktury cen ...........67
   4. Dystrybucja jako jeden z elementów procesów dostosowawczych........... 70
       4.1. Dystrybucja towarów masowych ........... 70
       4.2. Kryteria wyboru kanałów dystrybucji ........... 71
       4.3. Sieć dystrybutorów i agentów ...........74
       4.4. Spółki XYZ jako przykład sieci dystrybucji ........... 74
   5. Promocja jako instrument kształtowania wizerunku XYZ w świecie........... 75

Bibliografia........... 79
Spis tabel........... 80
Spis rysunków ...........81



Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.