Mamy 12584

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   12550
Temat pracy:  

Rekrutacja pracowników z użyciem metody headhuntingu w mediach społecznościowych

Liczba stron:   94

Spis treści / plan pracy:
Wstęp...........5

Rozdział 1
Ogólna charakterystyka zasobów ludzkich i zarządzania nimi
      1.1 Koncepcje zasobów ludzkich i zarządzania nimi...........8
      1.2 Rodzaje zarządzania zasobami ludzkimi...........16
      1.3 Współczesne wyzwania w obszarze zarządzania zasobami...........19

Rozdział 2
Rekrutacja i selekcja pracowników w ZZL
      2.1 Pojęcie rekrutacji ...........25
         2.1.1. Rekrutacja zewnętrzna........... 26
         2.1.2. Rekrutacja wewnętrzna........... 26
      2.2. Metody poszukiwania pracowników........... 28
         2.2.1. Urzędy Pracy ...........28
         2.2.2. Dni otwarte w firmach oraz targi pracy ...........29
         2.2.3. Internet........... 29
         2.2.4. Uczelnie........... 29
         2.2.5. Agencje doradztwa personalnego........... 30
         2.2.6. Kandydaci z polecenia i kandydaci „z ulicy”........... 30
         2.2.7. Headhunting ...........30
         2.2.8. Ogłoszenia w mediach i prasie........... 31
      2.3. Selekcja pracowników........... 31

Rozdział 3
Headhunting jako metoda rekrutacji
      3.1 Geneza headhuntingu jako metody rekrutacji ...........38
      3.2 Specjalizacje firm headhunterskich........... 41
      3.3 Charakterystyka pracy headhuntera........... 43
      3.4 Analiza metodyki pracy firm headhuntingowych ...........47
      3.5 Headhunting a moralność........... 52
      3.6 Headhunting w Polsce........... 53

Rozdział 4
Działalność headhunterska w social media na podstawie badań własnych
      4.1. Metodologia badań własnych........... 57
         4.1.1. Cel i przedmiot badań ...........58
         4.1.2. Problemy badawcze ...........58
         4.1.3. Hipotezy badawcze ...........60
         4.1.4. Metody, techniki i narzędzia badawcze........... 61
         4.1.5. Charakterystyka badanej populacji ...........64
      4.2 Headhunting w polskojęzycznych social media – analiza źródłowa........... 65
      4.3 Headhunting w social media – analiza wskazań respondentów ...........76
      4.4 Podsumowanie i wnioski z badań ...........87

Zakończenie ...........89
Bibliografia........... 91
Spis tabel ...........93
Spis rysunków ...........93
Spis załączników Załącznik. 1. Ankieta ...........93
Załącznik ...........94


   


Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.