Mamy 12584

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   12498
Temat pracy:  

Personal branding (budowanie marki osobistej) w mediach społecznościowych ( na przykładzie Tomasza Tomczyka i Pawła Tkaczyka).

Liczba stron:   66

Spis treści / plan pracy:
Wstęp

Rozdział I
Marka
      1.1 Geneza marki
      1.2 Pojęcie marki
      1.3 Pochodzenie marek
      1.4 Funkcja i istota marki
      1.5 Tożsamość i wizerunek
      1.6 Silna marka
      1.7 Pojęcie brandingu
      1.8 Cel brandingu
      1.9 Co- branding

Rozdział II
„ Personal Branding”
      2.1 Pojęcie „personal brandingu”
      2.2 Model marki osobistej
      2.3 Definicja i narzędzia online personal brandingu
      2.4 Cele i składniki

Rozdział III
Materiał badawczy – analizy marek osobistych Tomasza Tomczyka i Pawła Tkaczyka
      3.1 Przedstawienie bohaterów: Tomasz Tomczyk, Paweł Tkaczyk
      3.2 Analiza ilościowa blogów
      3.3 Analiza ilościowa wybranej platformy socjal media – Facebook
      3.4 Analiza jakościowa książek
      3.5 Analiza jakościowa wywiadów z blogerami

Podsumowanie
Streszczenie w języku polskim
Bibliografia
Aneks




Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.