Mamy 10068

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   1231
Temat pracy:  

Marketing usług na przykładzie Zakładu Energetycznego

Liczba stron:   90
Cena pracy:
 179 PLN

Spis treści / plan pracy:
Wstęp............4

Rozdział I.
Znaczenie instrumentów marketingu w usługach
   1.1 Definicje i charakterystyka usług............ 6
   1.2. Koncepcje marketingu - mix ............14
      1.2.1. Marketing-mix - koncepcja czteroelementowa............ 15
      1.2.2. Marketing-mix - inne koncepcje............ 17
   1.3. Współzależność instrumentów występujących w marketingu-mix ............22
   1.4. Miejsce i funkcje poszczególnych elementów marketingu-mix w marketingowej strategii firmy usługowej............ 27
      1.4.1. Usługa jako produkt............ 27
      1.4.2. Ceny usługi ............31
      1.4.3. Dystrybucja ............32
      1.4.4. Promocja w usługach ............33
      1.4.5. Ludzie ............34

Rozdział II.
Zakład Energetyczny XYZ jako podmiot rynku
   2.1. Rys historyczny ............37
   2.2. Struktura organizacyjna Zakładu Energetycznego XYZ ............42
   2.3. Rynek Zakładu Energetycznego XYZ ............45
      2.3.1. Produkt i usługi oferowane przez Spółkę............ 45
      2.3.2. Klienci Zakładu Energetycznego XYZ ............46
   2.4. Potencjał przedsiębiorstwa............ 51
      2.4.1. Baza............ 51
      2.4.2. Zatrudnienie ............54
   2.5. Wynik ekonomiczny Spółki............ 55

Rozdział III.
Instrumenty marketingu-mix w działalności Zakładu Energetycznego XYZ
   3.1. Zakres oferowanych usług ............58
   3.2. Cena ............65
      3.2.1. Historyczne uwarunkowania dotyczące kształtowania się cen nośników energii elektrycznej............ 65
      3.2.2. Ceny usług Zakładu Energetycznego XYZ ............68
   3.3. Dystrybucja ............72
      3.3.1. Lokalizacja Zakładu Energetycznego XYZ ............72
      3.3.2. Kanały dystrybucji usług ............73
   3.4. Promocja ............76
      3.4.1. Public relations - jako kształtowanie wizerunku firmy............ 76
      3.4.2. Pozostałe instrumenty promocji ............81
   3.5. Ludzie w działalności usługowej Zakładu............ 85

Zakończenie............ 88
Bibliografia............ 90



Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Nie znalazleś swojego tematu pracy? Nie oznacza to, że go nie mamy. Napisz do nas!

* Treść wiadomości:
Imię lub pseudonim:
* Twój adres e-mail:


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272

Bezpieczeństwo i wygodę płatności zapewnia Transferuj.pl


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.