Mamy 12376

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   12046
Temat pracy:  

Czynniki wpływające na zachowania konsumenta i procesy podejmowania decyzji

Liczba stron:   78

Spis treści / plan pracy:
Wstęp.......... 4

Rozdział I
Zachowania konsumentów na rynku
      1.1. Teoria zachowania konsumenta.......... 5
      1.2. Zachowania konsumenta.......... 11
      1.3. Racjonalność zachowań konsumenta.......... 14
      1.4. Irracjonalność zachowania konsumenta.......... 16
      1.5. Podejmowanie decyzji przez konsumentów.......... 19

Rozdział II
Metodologiczne podstawy badań
      2.1. Cel i przedmiot badań.......... 26
      2.2. Problemy badawcze i hipotezy.......... 28
      2.3. Metody i techniki badawcze.......... 33
      2.4. Metody statystyczne.......... 38

Rozdział III
Czynniki wpływające na decyzje konsumentów przy zakupie
      3.1. Charakterystyka respondentów.......... 43
      3.2. Ocena produktów i rynku firm przez konsumentów.......... 49
      3.3. Czynniki decydujące o zakupie produktu.......... 53
      3.4. Wpływ reklamy.......... 60
      3.5. Wpływ ogólnego wizerunku firmy na zakup towaru.......... 64
      3.6. Rola ceny artykułu przy zakupie towaru.......... 68

Zakończenie.......... 72
Załączniki.......... 73
Spis tabel .......... 75
Spis wykresów.......... 76
Bibliografia

Opis zawartości pracy:


Praca składa się z trzech rozdziałów.
      W pierwszym z nich podjęłam niełatwe zadania przedstawienia podstawowej wiedzy na temat zachowań konsumenckich. Opisuję rodzaje konsumentów, irracjonalne i racjonalne sposoby zachowania się przez konsumentów, oraz czynniki wpływające na podjęcie decyzji przez klientów.
      W drugim rozdziale prezentuję opis metod i technik badawczych, charakteryzuję badaną grupę i zmienne, które uwzględniłam w dalszej części mojej pracy.
      Trzeci rozdział przedstawia wyniki badań konsumentów, którzy musieli odpowiedzieć na pytania zawarte w ankiecie. Na tej podstawie sprawdzam jakie są zachowania konsumentów i weryfikuję je zgodnie z założonymi hipotezami. Celem mojej pracy jest zbadanie zachowań nabywców. W sporządzonej ankiecie postawiłam pytania dotyczące oceny produktów, jaki wpływ na konsumenta ma reklama oraz znaczenie ceny w podjęciu zakupu. Mam nadzieje, że ta praca wniesie nowe spojrzenie na zachowania nabywców i podejmowanie przez nich decyzji zakupowych.
   


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.