Mamy 12562

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   11943
Temat pracy:  

Rola CSR w kreowaniu wizerunku przedsiębiorstwa Danone na rynku międzynarodowym.

Liczba stron:   63

Spis treści / plan pracy:
Wstęp...........3

Rozdział 1
Kształtowanie wizerunku przedsiębiorstwa.
      1.1. Istota wizerunku przedsiębiorstw...........6
      1.2. Proces budowania wizerunku...........13
      1.3. Narzędzia kreowania wizerunku...........18

Rozdział 2
Oddziaływanie CSR na postrzeganie wizerunku firm.
      2.1. Pojęcie i istota Społecznej Odpowiedzialności Biznesu...........23
      2.2. Rola CSR w budowaniu wizerunku marki...........28
      2.3. Marketingowe formy zaangażowania przedsiębiorstw w realizację koncepcji CSR...........34

Rozdział 3
CSR jako element wizerunku przedsiębiorstwa Danone.
      3.1.Charakterystyka firmy Danone...........39
      3.2. Sposoby kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa...........43
      3.3. Analiza działań z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu...........50

Podsumowanie...........56
Bibliografia...........58
Spis tabel...........62
Spis rysunków...........62

Opis zawartości pracy:

      Układ pracy, podzielony na trzy rozdziały, odzwierciedla schemat myślowy Autorki.
   W pierwszej części zdefiniowano pojęcie wizerunku, przedstawiono istotę i jego znaczenie dla organizacji. Opisano sposób kształtowania wizerunku w ramach działalności przedsiębiorstw, etapy procesu oraz narzędzia, za pomocą których firmy mogą zarządzać własnym wizerunkiem.
   Rozdział drugi bezpośrednio dotyczy koncepcji CSR. Autorka zaprezentowała zagadnienie, zaczynając od jego interpretacji. Kolejno wyjaśnione zostały: rola Społecznej Odpowiedzialności Biznesu w kreowaniu wizerunku firm oraz marketingowe formy zaangażowania przedsiębiorstw w realizację działań społecznie odpowiedzialnych.
   Rozdział trzeci prezentuje badane zagadnienie na konkretnym przykładzie. Omówiono w nim profil przedsiębiorstwa Danone, przeanalizowano wybrane inicjatywy dla kreowania wizerunku firmy w ogóle oraz w oparciu o problematykę koncepcji CSR. Praca będzie stanowić źródło wiedzy odnośnie zależności i wzajemnych powiązań koncepcji CSR z wizerunkiem przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym oraz przyczyni się do podejmowania odpowiednich decyzji w wyborach moralnych dokonywanych przez firmy. W zakresie stosowanej terminologii zostaną wykorzystane naprzemiennie pojęcia Społeczna Odpowiedzialność Biznesu oraz akronim od anglojęzycznej nazwy pojęcia Corporate Social Responsibility, CSR. Decyzja uchodzi za słuszną, bowiem jest praktykowana przez teoretyków biznesów, znawców problemu oraz wykładowców akademickich.
   
   


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.