Mamy 12168

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   11736
Temat pracy:  

Strategia społecznej odpowiedzialności jako nowoczesny sposób zarządzania przedsiębiorstwem

Liczba stron:   147

Spis treści / plan pracy:
Wstęp............4

Rozdział 1
Teoretyczne założenia koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu

      1.1 Podejście do definiowania odpowiedzialności ............6
      1.2 Geneza koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu ............15
      1.3 Istota społecznej odpowiedzialności biznesu ............19
      1.4 Teoretyczne podstawy koncepcji CSR............ 31
      1.5 CSR w kontekście etyki biznesu i etyki środowiskowej ............36

Rozdział 2
Proces wdrażania koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu w przedsiębiorstwie

      2.1 Determinanty upowszechniania przedmiotowej koncepcji ............48
      2.2 Proces wdrażania koncepcji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa ............58
      2.3 Charakterystyka wybranych narzędzi CSR oraz warunki ich efektywnej implementacji............ 72

Rozdział 3
Strategia społecznej odpowiedzialności w Microsoft Polska

      3.1 Opis branży............ 79
      3.2 Problem społeczny wykluczenia informacyjnego w Polsce 80
      3.3 Podejście firmy do problemu ............82
      3.4 Społeczny program umiejętności technologicznych ............85
      3.5 Rezultaty wdrażania strategii społecznej odpowiedzialności ............89

Rozdział 4
Strategia społecznej odpowiedzialności jako nowoczesny sposób zarządzania przedsiębiorstwem na przykładzie osiągnięć firmy PKN Orlen

      4.1 Opis firmy 93
      4.2 Proces restrukturyzacji zatrudnienia 97
      4.3 Etyczne wsparcie procesu restrukturyzacji zatrudnienia 100
      4.4 Przejrzysta komunikacja i kodeks etyczny - usprawnienia organizacji 106
      4.5 Infrastruktura etyczna - całkowita integracja wartości 109

Rozdział 5
Porównanie zasad wdrażania strategii społecznej odpowiedzialności w wybranych firmach

      5.1. Microsoft czyli strategia rozległego dialogu............ 112
         5.1.1. Dialog z interesariuszami............113
         5.1.2. Wartość misji i misja dla wartości ............114
         5.1.3. Misja Citizenship ............115
         5.1.4. Właściwe proporcje ............117
         5.1.5. Pochwała różnorodności............ 118
         5.1.6. Działania integrujące ............118
         5.1.7. Inspiracja młodzieży............ 120
         5.1.8. Współpraca z uczelniami............ 121
         5.1.9. Wsparcie społeczno-gospodarcze ............122
         5.1.10. W trosce o dzieci ............122
         5.1.11. Rozwój e-umiejętności ............124
         5.1.12. Wsparcie dla rehabilitacji............ 125
         5.1.13. Wolontariat pracowniczy ............125
      5.2. PKN ORLEN dla ludzi i środowiska naturalnego............ 127
         5.2.1. Polityka dobroczynności ............129
         5.2.2. Wolontariat pracowniczy ............130
      5.2.3. Relacje z otoczeniem dalekim ............131
         5.2.4. Relacje ze społecznością lokalną ............131
         5.2.5. Synteza założeń ............132
      5.3. PKN ORLEN i Microsoft, dwie twarze odpowiedzialnego biznesu............ 135

Zakończenie ............139
Bibliografia............ 142
Spis tabel ............146
Spis rysunków............ 147

Opis zawartości pracy:

      Celem niniejszej pracy
jest ukazanie, jak zasady odpowiedzialnego społecznie biznesu funkcjonują w praktyce w dużych koncernach działających na terenie Polski. Praca składa się z pięciu rozdziałów. Pierwszy z nich poświęcony został teoretycznym podstawom omawianego zagadnienia, drugi ukazuje, w jaki sposób koncepcja społecznie odpowiedzialnego biznesu była wdrażana w przedsiębiorstwach na całym świecie. Trzeci rozdział ukazuje strategię społecznej odpowiedzialności wdrożoną w firmie Microsoft, podczas gdy rozdział czwarty wskazuje na podobne zjawisko w polskim koncernie PKN Orlen. Rozdział piąty porównuje obie firmy oraz ich podejście do społecznie odpowiedzialnego biznesu.
   Praca została napisana w oparciu o dostępną literaturę przedmiotu, wybrane serwisy internetowe, specjalistyczne czasopiśmiennictwo oraz materiały informacyjne Microsoft i PKN Orlen. 
   
   


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.