Mamy 12260

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   11733
Temat pracy:  

Product placement jako narzędzie promocji

Liczba stron:   33

Spis treści / plan pracy:
Wstęp

Rozdział 1
Pojęcie oraz historia product placement’u

      1.1 Definicja product placement oraz jej wyjaśnienie
      1.2. Historia product placement – czyli jak to się wszystko zaczęło
         1.2.1. Początki lokowania produktu w mediach światowych
         1.2.2. Historia product placement w polskich mediach

Rozdział 2
Product placement i jego występowanie w mediach masowych

      2.1. Film pełnometrażowy
      2.2. Telewizja (Seriale)
      2.3. Radio
      2.4. Prasa drukowana

Rozdział 3
Pojawienie się product placement w nowych mediach

      3.1. Lokowanie produktu w Internecie
      3.2. Product placement w grach

Zakończenie
Bibliografia

Opis zawartości pracy:

      Celem niniejszej pracy
jest przybliżenie pojęcia product placement oraz opisanie pokrótce jego występowania w mediach masowych, zarówno w Polsce jak i na świecie. Warto również zaznaczyć, iż lokowanie produktu jest stosunkowo nową formą promocji. W pracy przedstawione zostanie jego zjawisko, które w polskich mediach jest dość słabo rozpoznawalne i dopiero nabiera swoją siłę. Product placement pojawia się w coraz większej ilości mediów, przez co zauważyć można tendencje do jego rozwoju. Na potrzeby tej pracy przeanalizowane zostały takie źródła jak na przykład: filmy, gry, telewizja, audycje radiowe, prasa oraz Internet. W pracy pojawiają się również akty prawne dotyczące zjawiska lokowania produktu.
   Rozdział pierwszy poświęcony jest niezbędnym definicjom, aby bez problemu zrozumieć dalszą część tej pracy. Przedstawiono w nim również historię product placement zarówno w mediach światowych, jak i polskich.
   Drugi rozdział nawiązuje do mediów masowych. Opisano w nim charakterystykę product placement w następującej kolejności: filmy pełnometrażowe, seriale, radio i prasa drukowana. Ukazano w nim również rozmaitość form oraz możliwości do wykorzystania tego typu promocji w komunikacji marketingowej.
   Rozdział trzeci opiera się na zagadnieniach product placement’u w tzw. „nowych mediach”. Skupiono się na obecności lokowania produktu w Internecie, oraz przedstawiono jego zagadnienia w grach, gdyż są one naprawdę wdzięcznym nośnikiem przekazu reklamowego dla marketerów. Wszelkie rozważania teoretyczne są wyrażone przykładami.
   
   


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.