Mamy 12168

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   11521
Temat pracy:  

Zagrożenia korzystania przez dziecko w młodszym wieku szkolnym z agresywnych gier komputerowych

Liczba stron:   82

Spis treści / plan pracy:
Wstęp

Rozdział I
Problematyka badań w literaturze przedmiotu
   1. Treść i zakres pojęć.......... 7
      1.1. Rodzina ..........7
      1.2. Szkoła.......... 8
      1.3. Edukacja.......... 10
      1.4. Media ..........12
      1.5. Multimedia.......... 13
         1.5.1. Gry komputerowe.......... 14
      1.6. Zagrożenie ..........15
      1.7. Agresja ..........16
      1.8. Przemoc ..........19
   2. Geneza, rozwój i klasyfikacja gier komputerowych w Polsce.......... 21
   3. Kierunki badań dotyczące znaczenia gier komputerowych w rozwoju dziecka ..........26
   4. Pozytywne i negatywne skutki korzystania przez dziecko z gier komputerowych ..........27
   5. Rola edukacji medialnej w procesie kształtowania u dziecka kompetencji medialnych.......... 29

Rozdział II
Założenia metodologiczne badań własnych
   1. Przedmiot i cele badań ..........36
   2 Problemy badawcze..........38
   3. Hipotezy badawcze ..........39
   4. Metody, techniki i narzędzia badawcze.......... 42
   5. Dobór terenu i próby badawczej ..........46
   B. Liczba badanych osób ..........47
      C. Charakterystyka badanych osób ..........47
      D. Teren badań ..........48
      6. Organizacja i przebieg badań.......... 49

Rozdział III
Czynniki zagrażające dziecku w młodszym wieku szkolnym korzystającemu z agresywnych gier komputerowych – analiza wyników badań własnych
   1. Zakres korzystania z agresywnych gier komputerowych przez dziecko w młodszym wieku szkolnym na badanym terenie ..........51
      3.2. Czynniki motywujące dziecko do korzystania z agresywnych gier komputerowych w świetle wypowiedzi badanych osób ..........54
      3.4. Skutki korzystania z agresywnych gier komputerowych przez dziecko w młodszym wieku szkolnym.......... 57
      3.5. Rola rodziców, nauczycieli oraz innych osób znaczących w procesie edukacji medialnej dziecka w młodszym wieku szkolnym ..........60

Zakończenie ..........66
Bibliografia.......... 68
Spis tabel.......... 71
Spis wykresów.......... 71
Aneksy ..........72


   
   


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.