Mamy 12376

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   11307
Temat pracy:  

Postrzeganie nauczyciela przez uczniów na różnych etapach edukacji

Liczba stron:   62

Spis treści / plan pracy:
Wstęp............3

Rozdział I
Nauczyciel w świetle literatury przedmiotu
      1. Rys historyczny zawodu nauczyciela............5
      2. Kompetencje zawodowe nauczyciela............15
      3. Funkcje i zadania nauczyciela............19
      4. Osobowość nauczyciela............22
      5. Autorytet nauczyciela............25

Rozdział II
Metodologia badań własnych
      1. Problemy i hipotezy badawcze............29
      2. Teren przeprowadzenia badań i opis grupy badawczej............30

Rozdział III
Wyniki badań własnych
      1. Problem 1. Czy uczniom poszczególnych etapów edukacji zależy na wysokim poziomie kształcenia oraz zdobywaniu wiedzy, czy jak najszybszym skończeniu szkoły bez zbędnego wysiłku?
      2. Problem 2. Czy w dzisiejszych czasach nauczyciel to autorytet dla ucznia?
      3. Problem 3. Czy uczniowie chętnie zawracają się do swoich nauczycieli o pomoc w problemach rodzinnych, koleżeńskich, szkolnych?
      4. Problem 4. Czy w badanych typach szkół nauczyciele w sposób zrozumiały nauczają uczniów, czy zależy im tylko na szybkim zrealizowaniu programu i postawieniu ocen?
      5. Problem 5. Czy nauczyciele traktują uczniów tak samo?

Podsumowanie i wnioski............52
Bibliografia............55
Ankieta............57

Opis zawartości pracy

      Niniejsza praca składa
się z dwóch głównych rozdziałów.
      Pierwszy dotyczy zarysu pracy nauczyciela, między innymi historii powstania zawodu, począwszy od czasów najdawniejszych. Porusza także kwestie kompetencji zawodu nauczyciela, jego funkcji i zadań w procesie dydaktyczno - wychowawczym, osobowości oraz autorytetu nauczyciela.
      Drugi rozdział to metodologia oraz wyniki badań własnych przeprowadzonych w szkole podstawowej, gimnazjum oraz liceum. Z każdej szkoły pod kierunkiem dyrektora placówki zostały wybrane po 2 klasy, w których przeprowadzono ankietę. Łączna ilość badanych uczniów wynosiła 156 osób. Wszystkie wyniki badań, z rozróżnieniem na poszczególnie zadane pytanie zostały przedstawione na wykresach oraz tabelach, gdzie w łatwy sposób odczytać można statystyki przeprowadzonych badań.
      Na końcu pracy znajdziecie Państwo podsumowanie oraz wnioski przedmiotowej pracy oraz szczegółową bibliografię użytą jako pomoc w napisaniu pracy licencjackiej. Jest również możliwość zapoznania się z wzorem narzędzia badawczego – ankiety.

          
   


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.