Mamy 12376

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   10941
Temat pracy:  

Zachowania konsumentów na rynku kosmetycznym na podstawie badań ankietowych

Liczba stron:   124

Spis treści / plan pracy:
Wstęp..........5

Rozdział I
Teoretyczne podstawy zachowań konsumentów
   1. Istota zachowań konsumentów ..........7
   2. Uwarunkowania zachowań konsumentów.......... 21
      2.1. Wewnętrzne uwarunkowania zachowań konsumentów ..........24
         2.1.1. Potrzeba a zachowania konsumentów.......... 25
         2.1.2. Postawa a zachowania konsumentów ..........31
         2.1.3. Osobowość a zachowania konsumentów ..........36
         2.1.4. Lojalność a zachowania konsumentów ..........40
         2.1.5. Pozostałe psychologiczne motywy zachowań konsumentów ..........44
      2.2. Zewnętrzne uwarunkowania zachowań konsumentów.......... 47
         2.2.1. Reklama a zachowania konsumentów ..........48
         2.2.2. Ekonomiczne motywy zachowań konsumentów ..........49
         2.2.3. Społeczno-kulturowe motywy zachowań konsumentów.......... 53
   3. Modele zachowań konsumentów ..........55
   4. Proces decyzyjny konsumentów.......... 58
   5. Typologia konsumentów ..........59

Rozdział II
Procedura badań ankietowych
   1. Cele badania i zakresy badawcze ..........67
   2. Hipotezy badawcze ..........70
   3. Budowa kwestionariusza ankietowego.......... 70
   4. Dobór próby respondentów.......... 82
   5. Sposób przeprowadzania badania.......... 88
   6. Analiza i interpretacja danych empirycznych.......... 94
   7. Komunikacja wyników badań.......... 95

Rozdział III
Opinie respondentów na temat zachowań konsumentów na rynku kosmetycznym
   1. Charakterystyka rynku kosmetycznego ..........97
   2. Charakterystyka próby respondentów ..........103
   3. Opinia o wpływie zmiany dochodów respondentek na ich zachowania na rynku kosmetycznym ..........106
   4. Opinia respondentów na temat sposobów pozyskiwania informacji o produktach kosmetycznych oraz wiarygodności tych informacji.......... 110
   5. Opinia respondentów na temat miejsc kupowania produktów kosmetycznych ..........115
   6. Opinia respondentów na temat zmian cen i jakości produktów na rynku kosmetycznym ..........117
   7. Opinia respondentów na temat motywów zakupu kosmetyków oraz ocena działań marketingowych wpływających na zakup produktów ..........121

Spis literatury..........126
Spis rysunków.......... 131
Spis tabel.......... 132
Aneks.......... 132


   


Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.