Mamy 11010

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   10869
Temat pracy:  

Znaczenie AAC w pracy pedagogicznej z dziećmi dotkniętymi mózgowym porażeniem dziecięcym

Liczba stron:   90

Spis treści / plan pracy:
Wstęp.........5

Rozdział I
Problematyka mózgowego porażenia dziecięcego w świetle literatury
      1.1 Definicja mózgowego porażenia dziecięcego......... 7
      1.2. Źródła powstawania mózgowego porażenia dziecięcego.........9
      1.3. Charakterystyczne symptomy, postacie oraz rodzaje mózgowego porażenia dziecięcego.........10
      1.4. Zaburzenia rozwoju dziecka dotkniętego mózgowym porażeniem dziecięcym.........16

Rozdział II
Komunikacja alternatywna i wspomagająca
      2.1. Typy, cele oraz warunki prawidłowej komunikacji.........20
      2.2. Geneza i pojecie komunikacji alternatywnej oraz wspomagającej (AAC).........22
      2.3. Rozwój AAC w Polsce.........25
      2.4. Cechy charakteryzujące osoby korzystające z AAC.........26
      2.5. Strategie, techniki, etapy procedur oceny wykorzystywane w AAC.........28
      2.4. Charakterystyka, znaczenie i możliwości wykorzystania w pracy pedagogicznej wybranych metod AAC.........31
         2.4.1. Język migowy .........31
         2.4.2 Piktogramy.........33
         2.4.3. Picture Communication Symbols.........36
         2.4.4. System komunikacji Blissa.........36
         2.4.5. Symbole Widgit.........39
         2.4.6. Fonogesty.........39
         2.4.7. Makaton.........41
      2.5. Zastosowanie ACC w pracy pedagogicznej z dziećmi dotkniętymi mózgowym porażeniem dziecięcym.........43

Rozdział III
Metodologia badań
      3.1. Cel i przedmiot badań.........47
      3.2. Problemy badawcze.........48
      3.3. Metody, techniki i narzędzia badawcze.........49
      3.4. Organizacja oraz przebieg badań.........52

Rozdział IV
Prezentacja i analiza zebranego materiału badawczego
      4.1. Studium indywidualnego przypadku – opis.........55
      4.2. Systemy komunikacji alternatywnej i wspomagającej stosowane w pracy pedagogicznej z dziećmi z mpd i uwarunkowania doboru odpowiedniego systemu .........69
      4.4. Trudności w posługiwaniu się systemami komunikacji alternatywnej i wspomagającej napotykane przez dzieci z mpd .........70
      4.5. Wpływ komunikacji alternatywnej i wspomagającej na uspołecznienie dzieci cierpiących na mózgowe porażenie dziecięce i usprawnienie pracy z nimi.........71

Podsumowanie i wnioski .........73
Bibliografia.........76
Spis tabel.........84
Spis rysunków.........85
Załączniki.........86

   


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.