Mamy 10055

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   090
Temat pracy:  

Reklama i public relations na przykładzie rozgłośni radiowej XYZ.

Liczba stron:   143
Cena pracy:
 199 PLN

Spis treści / plan pracy:
Streszczenie.........3

Wstęp.........11

Rozdział 1.
Początki i rozwój reklamy.........14
      1.1. Cele reklamy.........18
      1.2. Rola reklamy.........20
      1.3. Kreacyjna funkcja reklamy.........22

Rozdział 2.
Istota działalności public relations.........24
      2.1. Definicje, cele i metody public relations.........25
         2.1.1. Definicje public relation.........25
         2.1.2. Komunikowanie jako podstawowa metoda public relations.........26
         2.1.3. Rola i cele public relations.........29
      2.2. Narzędzia public relations.........33
      2.3. Etyka i prawo w public relations.........42

Rozdział 3.
Rodzaje i formy współczesnej reklamy.........44
      3.1. Wizualne środki reklamy.........47
      3.2. Reklama audiowizualna.........54
      3.3. Reklama okolicznościowa (targowa).........58
      3.4. Reklama akustyczna.........60

Rozdział 4.
Radia jako element reklamy.........63
      4.1. Prawne aspekty reklamy radiowej w Polsce.........66
      4.2. Zalety radia jako nośnika komunikacji.........70
      4.3. Zalety reklamy radiowej.........71
      4.4. Wady reklamy radiowej.........72
      4.5. Efektywne wykorzystanie czasu antenowego.........78
      4.6. Długość reklamy radiowej (spotu).........81

Rozdział 5.
XYZ jako największa komercyjna sieć radiowa w Europie.........84
      5.1. Historia powstania XYZ.........84
      5.2. Placówki krajowe.........88
      5.3. Placówki zagraniczne.........90
      5.4. Systemy nadawania.........91
      5.5. Struktura audytorium XYZ 95
      5.6. Zasięg tygodniowy ogólnopolskich stacji radiowych.........100
      5.7. Zasięg tygodniowy ogólnopolskich stacji radiowych i pakietów reklamowych.........109
      5.8. Ewolucja słuchalności ogólnopolskich programów radiowych na falach UKF.........122

Rozdział 6.
Specyfika rozgłśni radiowej XYZ.........126
      6.1. Miejsce reklamy akustycznej i public relations w rozgłośni radiowej XYZ.........126

Wnioski.........137
Wykaz lieratury.........141
Spis wykresów.........143


Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Nie znalazleś swojego tematu pracy? Nie oznacza to, że go nie mamy. Napisz do nas!

* Treść wiadomości:
Imię lub pseudonim:
* Twój adres e-mail:


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272

Bezpieczeństwo i wygodę płatności zapewnia Transferuj.pl


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.