Mamy 10087

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   039
Temat pracy:  

Kształtowanie wizerunku przedsiębiorstwa na podstawie TP S.A.

Liczba stron:   148
Cena pracy:
 249 PLN

Spis treści / plan pracy:
Wstęp............ 4

Rozdział I.
Otoczenie firmy............ 6
   1. Charakterystyka otoczenia przedsiębiorstwa............6
      1.1 Otoczenie zewnętrzne............10
         1.1.1 Makrootoczenie............10
         1.1.2 Mikrootoczenie............12
      1.2 Otoczenie Wewnętrzne............15
   2. Obserwacja i naliza otoczenia............17
      2.1 Analiza środowiska własnego............18
      2.2 Analiza otoczenia konkurencyjnego............19
      2.3 Analiza otoczenia ogólnego............26

Rozdział II.
Public Relations - istota i pojęcie............27
   1. Pojęcie public relations............27
   2. Zakres działań public relations............28
   3. Krztałtowanie wizerunku a public relations............30
   4. Istota public relations............33

Rozdział III
Rola i znaczenie tożsamości w kreowaniu wizerunku firmy............35
   1. Czym jest tożsamość firmy (corporate identity)?............35
   2. Corporate identity i public relations w budowaniu wizerunku............39
   3. Funkcje tożsamości............41
   4. Elementy wizualnej identyfikacji firmy............44
            Nazwa............44
            Znak graficzny............44
            Logotyp............45
            Kolorystyka............45
            Elementy Graficzne............46
            Akcydensy............46
            Środki transportu............46
            Architektura wnętrz............47
            Orientacja przestrzenna............47
            Środki promocji............47
   5. Jaka strategia tożsamości?............48
      5.1 Firma zorientowana na stały, silny wizerunek............49
      5.2 Firma zorientowana na markę............50
         5.2.1 Korzyści z posiadania silnej marki............52
6. Wewnętrzna tożsamość firmy............54

Rozdział IV
Wizerunek a komunikacja............57
   1.Pojęcie i znaczenie komunikowania............57
      1.1Komunikacja perswazyjna w tworzeniu wizerunku............60
   2.Komunikacja wewnętrzna- czynnik sukcesu w biznesie.........62
      2.1 Techniki wykorzystywane w komunikacji wewnętrznej.........66
   3. Komunikacja zewnętrzna .........68
   4. Komunikacja w sytuacjach kryzysowych.........81
   5. komunikacja i internet.........87
      5.1 Komunikowanie się z klientami.........88
      5.2 Komunikowanie sie z mediami.........90
      5.3 Komunikowanie sie z udziałowcami i inwestorami.........92
      5.4 Komumikowanie sie z pracownikami firmy.........93

Rozdział V.
Kształtowanie wizerunku przedsiębiorstwa na przykładzie TP S.A..........95
   1. Ogólna charakterystyka firmy.........95
   2. Usługi świadczone przez TP S.A.........97
      2.1 Opinie klientów o rodzaju i jakości oferowanych usług.........99
      2.2 Źródła wiedzy o usługach.........101
      2.3 Opinia klientów o jakości obsługi.........102
   3.TP S.A. w opinii klientów.........104
   4.Otoczenie TP.S.A- konkurencja na rynku polskim.........108
   5.Strategia TP S.A .........113
   6.Tożsamość a wizerunek firmy TP S.A.........114
   7.Komunikacja wewnętrzna w TP S.A.........121
   8.Komunikacja zewnętrzna w TP S.A.........133
      8.1 TP S.A. na targach.........134
      8.2 Sponsoring.........136
   9. Wydział obsługi prasowej i organizacji.........142
   10. Wykorzystanie internetu przez TP S.A w tworzeniu wizeruku.........142

Zakończenie.........144
Bibliografia.........146
Spis tabel.........147
Spis rysunków.........147
Spis wykresów.........148


Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Nie znalazleś swojego tematu pracy? Nie oznacza to, że go nie mamy. Napisz do nas!

* Treść wiadomości:
Imię lub pseudonim:
* Twój adres e-mail:


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272

Bezpieczeństwo i wygodę płatności zapewnia Transferuj.pl


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.