Mamy 10055

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   016
Temat pracy:  

Marketingowa strategia produktu na przykładzie XYZ S.A.

Liczba stron:   81
Cena pracy:
 189 PLN

Spis treści / plan pracy:
Wstęp ............ 5

Rozdział I.
Marketingowa strategia produktu ............7
   1. Elementy strategii produktu ............7
   2. Koncepcja produktu jako elementu strategii produktu ............10
      2.1. Istota i pojęcie produktu ............10
      2.2. Struktura produktu ............12
      2.3. Cechy i funkcje produktu ............13
      2.4. Klasyfikacja produktów ............15
         2.4.1. Produkty konsumpcyjne ............15
         2.4.2. Produkty przemysłowe ............19
      2.5. Zarządzanie produktem ............20
   3. Marka jako element strategii produktu ............21
      3.1. Funkcje i rodzaje marek ............22
      3.2. Wybór strategii marki ............24
      3.3. Korzyści ze stosowania marek ............25
   4. Opakowanie jako element strategii produktu ............25
      4.1. Klasyfikacja opakowań ............26
      4.2. Funkcje opakowań z punktu widzenia strategii marketingowej ............27
   5. Jakość jako element strategii produktu ............28

Rozdział II.
Strategie marketingowe w poszczególnych fazach cyklu życia produktu na rynku ............32
   1. Koncepcja cyklu życia produktu ............32
   2. Charakterystyka poszczególnych faz cyklu życia produktu ............34
   3. Wykorzystanie koncepcji życia produktu dla decyzji rynkowych przedsiębiorstwa ............40
      3.1. Stadium wprowadzenia produktu na rynek ............41
      3.2. Stadium wzrostu sprzedaży produktu ............45
      3.3. Stadium dojrzałości sprzedaży produktu ............46
      3.4. Stadium spadku sprzedaży produktu ............49

Rozdział III.
Charakterystyka przeprowadzonych badań empirycznych w firmie XYZ S.A. ............52
   1. Charakterystyka działalności przedsiębiorstwa ............52
   2. Pozycja XYZ S.A na rynku ............55
   3. Produkty firmy na tle fazy wzrostu rynku informatycznego ............58
   4. Produkt jako element strategii Spółki ............63
      4.1. Dostosowywanie produktów do obecnych potrzeb nabywców ............65
         4.1.1. Oprogramowanie ............65
         4.1.2. Sprzęt komputerowy ............70
         4.1.3. Usługi serwisowe ............70
      4.2. Dostosowywanie produktów nowych do przyszłych wymagań nabywców ............71
   5. Patenty, znaki towarowe, licencje posiadane przez Spółkę ............76

Zakończenie ............77
Spis rysunków ............79
Spis tabel ............80
Bibliografia ............81


Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Nie znalazleś swojego tematu pracy? Nie oznacza to, że go nie mamy. Napisz do nas!

* Treść wiadomości:
Imię lub pseudonim:
* Twój adres e-mail:


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272

Bezpieczeństwo i wygodę płatności zapewnia Transferuj.pl


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.